Baska

2014.07.24 00:00

Adriai hétvége a Rolitúra szervezésében 2014.07.24 - 07.27.

Ez nem Teljesítménytúra volt - lehet, h át is írom a nyitószöveget - de egy kis világ-járás, s gondoltam, ide írom ezt is, mint megőrizendő emléket :)

Drága kicsi-nagylányom társaságában felautóztunk a Népligethez, hogy onann éjfélkor elindulhassunk a különbusszal Horvátországba.

Mivel a következő éjszakát sátorban kellett eltölteni -  s nekem eddig meglehetősen negatív élményt jelentett életem első, s egyetlen sátrazása -  volt némi félsz bennem, de úgy gondoltam, egy éccakát kibírok alvás nélkül is :) A rengeteg cucc, amivel felkászálódtunk elég lett volna 1 heti tartózkodásra is, de ekkor már nem volt mit tenni....

Szóval 8 órás buszozás után megérkeztünk, tábortvertünk, s elindultunk szétnézni a kisvárosban. Az óváros nagyon tetszett, igazi kis ékszerdoboz :)

Íme a reggeli part:

A város felfedezése után fürdőzés, napozás, pizzázás, fagyizás...s minden amit be lehet zsúfolni egy ilyen pici - mininyaralás során.

A felvehető kalóriamennyiséggel most nem foglalkoztunk.

A víz kicsit hideg volt - köszönhetően az egész Euróbán jelen levő frontok átvonulásának - de már kezdett melegedni. Nyilván kihagyhatatlan volt a fürdőzés,  az úszás, az élmény, mikor egy hal átúszik alattam! Juhuuu

Bejártuk az 1800méter hosszú strandot. Külön elrekesztett rész van a kutyák úsztatására is, s a strand széle ( a cakkos hegyoldallal ) kissé Korfu homokos - sziklás strandjára emlékeztetett.

Nem hagytuk ki közös kedvenc "horvát" kajánk elfogyasztását sem....a rántott tintahalat :)

Szombaton az óvárosban beszereztük a "szükséges" ajándéktárgyakat, majd átadtuk magunkat a városka hangulatos forgatagának.

Fanni rendületlenül bakancsban járta végig a kilómétereket....néha megpihentünk

Ez a legkedvesebb képem, amely jellemzi a város hangulatát - számomra:

cuki :)))

Hazafelé KRK városában volt még egy kitérőnk, ahol sajnos este 9-kor leszakadt az ég, s olyan fokon áztunk el, mint még soha életemben :) De vicces volt, sokat nevettünk Fannival, míg a buszhoz értünk, bőrig ázva :o)

Itt már látszódott az égen, hogy készülődik valami:

Összességében klassz hétvége volt, hazaérve vasárnap reggel az autónk is békésen "fogadott" a Népligetnél, így átcuccolás után hazafelé vettük irányunkat.

A Rolitúra szervezésben most sem volt hiba, korrekt - Zsolt - idegenvezetés, segítőkész - Misi - sofőr, mindketten mindenben rendelkezésre álltak. A buszos csapat főként fiatalokból állt, az átlag életkor kb 32év lehetett.