KTF – Kamaraerdő és a Tétényi-fennsík 20

2015.04.19 21:21

2x: Curling Club (Susulyka utca) - Vadász-hegy - Kamaraerdei nagyrét - Víztorony - Szoborpark - Tétényi-fennsík - Kamaraerdő - Kőérberki dűlő -Vadász-hegy oldala - Curling Club

 

Budapest szélén a Kamaraerdőben került sor erre a túrára.

Szerencsére az időjósok rémhírei ellenére remek időben, napsütésben volt részünk. Előneveztünk, így megkíméltük magunkat a sorbanállástól.

Futóversennyel közös szervezés, ráadásul a Budapest-kupa sorozat része, szóval sok ember választotta ezt a túrát ezen a napon. 

Adri"beavató" TT-ja volt, tehát némi kíváncsiság vegyült a várakozásba :o)

A szintemelkedés ismét az első néhány kilóméterben megvolt. Jó választás volt, hogy az autónál az egészen vékony futódzsekit választottam, hiszen az emelkedő ismét jó fűtőértékkel bírt :) 

A sok túrázó közt sok négylábú kedvenc is gyalogolt, s ez erős motiváló tényezőnek bizonyult Adrinál :) Mivel többüket póráz nélkül sétáltattak....

Két db 10kilométeres kört kellett megtenni. Remekül kitáblázott útvonalon, még Itinert sem kaptunk, annyira egyértelműek voltak a jelzések.

NEm vittem magammal túrabotot, hiszen kevésnek gondoltam a körönként 250 méter szintemelkedést, mely nem is lett volna sok, ha hosszabb távon oszlott volna el, nem pedig így besűrítve az elejébe! :(

A 2.körnél ki is használtam, hogya kocsim a rajtközelben parkol, s a csomagtartóban ott lapult az ottfelejtett bot, melyet gyorsan ki is vettem a 2.körre!!! :)))

Legalább azzal nem kellett foglalkoznunk, hogy merre menjünk :)

Az erdő szépen zöldüllt, a levegő megtellt virágillattal, a táj csak néhol jelentett kihívást. ŰÖsszességében szerintem jól vettük az akadályokat, a kb 5 km/h átlagot tartottuk nagyjából. 

Végre kipróbálhattam a "Túráim" nevűalkalmazást is, mely rögzítette a túravonalat a telomon:

                                                          

Jó kis tanösvényeken tekeregtünk, bár nem sok ismeretet tettünk magunkévá....lekötött a haladás, s a lejtős útszakaszokon belefutva próbáltuk behozni az emelkedők időigényes cammogását ;-)

                                            

A terep sokszínűségét bizonyítják az alábi képek, melyeken jól látható, hogy mentünk keskeny vájatokban, homokban, köves utakon, zöld területeken, gyökerekben gazdag erdei ösvényeken....

Szoborpark mellett vitt utunk, de csak futó bepillantást nyerhettünk így távolról:

 az elmúlt rendszer emlékei....

Túl sok nézelődésre semmiképpen nem lehetett időnk, hiszen a cél mindenképpen zátrt 13.30-kor, ez szemünk előtt lebegett az út során.

Ellátmányként én ilyen bőséget és különlegességet még sosem tapasztaltam! Házi sütemények sokszínűsége sorakozott az asztalon,a szokásos zsíros/vajas kenyeres ellátmányon kívül.

Nagyon jólnéztek ki, de nem estem bűnbe, nem szegtem meg az - akkor - 5.napja tartó kúrámat.

Összegezve: jó kis túra volt, szuper szervezéssel. Legközelebb is tervezhető, DE túrabottal!

 

 

 

 

—————

Vissza