Pestszentlőrinci gyaloglás

2014.05.25 07:20

Pestszentlőrinci gyaloglás Családi táv - 12km

Pestszentlőrinc - Halmi-erdő - Pestszentlőrinc

 

Ez a túra egy kicsit pót-túra lett nekem, mert családi program miatt meghiúsult a régóta tervezett szombati Budörsi Dolomitok bebarangolása.

Vasárnapra közeli helyet kerestem, s rátaláltam erre a TT-ra, melyet eddig csak bicajosoknak indítottak 3 távon, a gyalogos változat pedig csak az idén debütált. 

Már fél 8 előtt beregisztráltam, és indultam a halmi erdő irányába.

Sajnos elég hosszan a házak között vezetett az út, de végre egyszercsak elém tárult az a nagyon erős zöld erdő, ami csak ilyenkor - esős időt követve - jellemző. Hirtelen feleszméltem, egyedül találtam magam egy ismeretlen erdőben... 

Nem uralkodott el rajtam ez az érzés, mivel hamarosan nagyon sok futóval találtam szemben magam, úgy tűnik, ők uralják ezt a területet. 

Ami viszont nem töltött el maradandó lelkesedéssel, az a rengeteg kutyasétáltató ember, aki a kutyáját jóóóóó messzire szabadon engedve bandukol utánuk. Mondanom sem kell, összetűzésbe kerültem 2-3 ebbel, akiknek hol a fényképezőgépem tetszett meg, hol a hátizsákomat nézték játékszernek, hol egyszerűen csak "játszani" akartak.... Értem én, hogy "nem bánt! " meg, hogy "csak kölyök!" .... na de akkor is, ha nem hallgat a hívó szóra, akkor tartsák már magukhoz közelebb!

Na, de végül megúsztam épp bőrrel :)

Az erdőben elég magas volt a páratartalom, de a vállalkozó kedvűek végig csinálhatták az erdei tornagyakorlatsort is.

 ilyet utoljára a suliban ugrottam .... és persze itt! :-)))

 HI!... "kötelező" selfie az albumba....:-)

Úgy tűnik, ez a nap az edzésé....rengeteg csiga végzett egyensúlyozó gyakorlatot az ágakon:

a bodza - kedvelők is örömködhettek ( én nem tartozom a táborukba ) de azért megcsodáltam....

 Az alább látható kép címe: Emúlás....

Ez pedig: Megújulás....

A túra útvonala korrektul kiszalagozva, sőőőőt Diego tömlő avanzsált  ma e nemes feladatra! :-)

/ ezt felfedezni, mégiscsak munkaköri kötelességem ;-)  /

 szeretem ezeket a kis ösvényeket :-)

 

Az erdőből kiérve található az egyetlen Ellenőrző pont. Itt ital és kis nasi - már annak, aki épp nem fogyókúrázik....

 RaJT - CÉL

A szervezők kedvesek voltak, segítőkészek. Köszönet nekik! :)

JA! S a jutalom az Oklevél mellé Poló volt:

 

 

—————

Vissza