VIA FERRATA HOHE WAND

2013.05.05 07:00

Ez a túrát a Rolitúra szervezésében találtuk, s nagyon tetszett, hogy nem Telekocsi rendszerben kellett nekivágni Ausztriának, hanem kényelmesen "háztól-házig" szállítottak minket ( a kiindulási pont a Népliget volt, reggel 6-kor ).

Mivel ezt a Ferrata-szenvedélyt nem áll módomban túl gyakran táplálni magamban, ezért már nagy izgalommal vártam már a beszállót.

 

Sajna az út ismét meredekebben vezetett felfelé, mint ahogy azt az én kondim elvárta volna, de egyszercsak felértünk! :)

A felszerelés kiosztásra került már a busznál, s elkészült a csoportkép is - ellenőrizhető lesz a létszám az út végére is....:D

A beöltözést követően megcsodálhattuk a panorámát, és fohászkodhattunk egyet, hogy az eső elkerüljön minket:

A Hohe Wandot én kisebbnek képzeltem, hisz sok hirdetésben láttam már előzőleg, de azokban valahogy bejárhatóbbnak tűnt....

ez viszont kellemes meglepetést okozott nekem, s változatosabb volt a pálya a várakozásaimhoz képest :)

 húzódzkodtunk....

 bepréseltük magunkat kis résekbe...

 létráztunk a sziklahasadékokban

 pózoltunk a hegyoldalon, mint a "nagyok" :)

 

Másztunk felfele, meredeken:

 

 fotózkodtunk a csúcson :)

 

Megmásztuk a "szorgalmi" nehezebb pályát ( talán "E"  volt....? )

 

 Lefele-menetben zöldben jártunk!

Majd, kellemesen elfáradva a buszhoz gyalogoltunk - nem túl kellemes lejt-menetben.

Köztudott, hogy lefele haladva az embernek sokkal nagyobb terhelést kap a térde, lába ..... de erről felfele tartva hajlamos vagyok nem tudomást venni, ilyenkor a végén viszont....elismerem ;-)

Szó se róla, kellemes túra volt, a túravezetők figyelmesek és segítőkészek voltak!

El is határoztam, máskor is a Rolitúrával kerekedek  ferratára!

 

Már az út végén vártam a következő lehetőséget! :o)

FI

 

—————

Vissza